18 Mart 2011 Cuma

Minik Melegim...



Fillandiyali metin yazari ve konsept tasarimcisi olan Adele Enersen, dogum iznindeyken bos durmamis ve bir hobi gelistirmis kendisine. Hobinin esin kaynagi, bebegi Mila'nin gunduz uykusundayken ne ruyalar gordugunu merak etmesi. Bu merakla yola cikip ne tip ruya goruyor olabilecegini hayal ederek onlari somutlastirmis ve bebegi misil misil uyurken onu o ruyanin icinde goruntulemeye calismis. Ilk olarak bir tane yapip facebookta paylasmis. Yakinlari bu fotograflari cok begenip devamini isteyince ortaya yaratici tablolar cikmis. Iste bende bu yetenekli annenin bu yaratici bulusundan esinlenerek kendi kizima uygulamaya basladim:) Ortaya cok guzel goruntuler cikmaya basladi:)

5 yorum:

  1. Süper olmuş.Maşallah .

    YanıtlaSil
  2. çok yaratıcı gerçekten süper...insanın böyle güzel şeyleri düşünmeye vakti olması güzel biz onun yerine o uyurken ne yemek yapsam şurayıda temizliyeyim şu ütülerde çıksın aradan dolapları boşaltmış o uyurken hemen düzeltivereyim diye düşünüyoruz daha doğrusu ben düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. @cocukca yasamak, Oncelikle tesekkuler. O dediklerini bende yapiyorum. Yanimda yardimcim yok hatta ailem bile cok cok uzaklarda!!! Yani evin temizligi, yemek yapimi gibi gunluk isler eminim cogu annenin basindadir!!! sadece sizin degil. sanirim burada onemli olan zamanini iyi kullanmak diyelim:)

    YanıtlaSil
  4. Yazı bana bir yerlerden tanıdık geliyor sanki :))) Çok güzel olmuş meleğiniz, devamını görmek isterim!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. :) resimleri ve bilgiyi sizden edindim cunku:) tesekkur ederim.

    YanıtlaSil