17 Mart 2011 Perşembe

Yol Arkadasim...


Cagan Irmak' in Yol Arkadasim dizisi, ben bu diziyi cok sevmistim. Cagan Irmak cok sevdigim bir yonetmendir. Dizilerini ve filmlerini cok severim. En sevdigim ozelligi, cok iyi bir gozlemci ve analizci olmasi. Dizilerinde ana tema hep insan sevgisidir ve olaylari cok guzel sekillendirir. Cemberimde gul oya'yida cok sevmistim. Ama yol arkadasim bir baskadir benim icin. Hatta canim sıkıldıgında, mal mal televizyona bakip birsey dusunmek istemedigimde, kendimi uzgun hissettigimde, canim utu yapmak istemeyip utu yaparken oyalanacak birseyler aradigim zamanlarda acarim gene bu diziyi, icim isinir, cok iyi gelir, guldurur, mutlu eder beni. Kizima hamileyken isten donup yemek hazirlarken acar tekrar tekrar izler, dizideki cocuk oyuncu Eylul gibi bicirik, bilmis, sirin bir kizim olmasini dilerdim:) Keske bende bu dizideki gibi kizimi kucuk bir sahil kasabasinda, kocaman, huzurlu, mutlu, gurultulu, sade, heryerden sevgi fiskiran, her turlu zorlukta birbirlerine kenetlenmekten vazgecmeyen, yardimsever bir aile ve insanlar icinde buyutebilseydim... Bu arada dizinin bazi bolumleri kalkmaya baslamis internetten artik hepsini bulamiyorum. Boyle dizileri arsivlemek lazim. Tum bolumleri nerden edinebilecegimi bilen birileri varmi icinizde arkadaslar?

1 yorum:

  1. eğer satışı varsa googlea yazdığında çıkar muhakkak... yoksa... :(

    YanıtlaSil