30 Haziran 2011 Perşembe

Istifa

Bugun isimden istifa ettim. Temmuz 2010 dan beri dogum iznindeydim ve onumuzdeki hafta pazartesi isbasi yapmam gerekiyordu. 2 hafta once calistigim sirketin insan kaynaklari bolumunden aradilar ve izin bitiminde ne yapmayi dusundugumu sordular. Ben de henuz karar vermedigimi ve karar verdigimde kendileri ile irtibata gecicegimi bildirdim. Uzun zaman once vermistim aslinda ben kararimi. Kizimi birakabilecegim yakin kimsem yok bu ulkede. Kres ucretleri cok pahali, bakicilar desen oyle. Ben de calistigim parayi krese yada bakiciya verip kizimi bu kucuk yasta yabanci insanlarin eline teslim etmektense evde bir sure daha kizimla vakit gecirmeyi tercih ettim. Aslinda hergun ki klasik rutin hayatimdan sikilmis durumdayim ama kizimi bu kadar kucuk halde bir yabanciya birakmaya icim elvermiyor. Aslinda kafamda kendi isimi yapmak var. Birkac projem var ama henuz daha bir arastirma yapmis degilim. Gucumu ve kafami toparlayip hayatima yon vermem gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder