2 Ağustos 2011 Salı

Kizim benimle inatlasiyor

Hamileligim suresince hep saglikli, akilli, hayirli, uslu bir bebegim olmasi icin allahima dua ettim. Cok sukur saglikli ve akilli bir kizim var ama uslu degil! Hamileligim suresince neyi yapmicam dediysem butun soylediklerimi  bir yil olmadan yalamak zorunda kaldim. Bebegimi ayakta yada carsafta sallamicam dedim salladim ve hala da salliyorum. Yemek icin arkasindan kosmuyacagim dedim deli gibi kosuyorum. Benim kizim tam bir cadi. Bana buyuk insanmis gibi bakiyor ve her soyledigimi cok guzel anladigini dusunuyorum. Ozellikle bu aralar yemek konusundan cok dertliyim. 11 aylik bir bebek lokmalarini agzinda tutuyor ve yememek icin elinden geleni yapiyor. Derdi ne anlamiyorum. Tamam dis agrilarimiz oluyor ama hicmi acikmiyor bu bebe. Anne sutu aliyor ama sutun azaldi ve zaten doyurmazki! Onceden sevdigi yemekleri bile reddeder oldu ya da 2 kasik aliyor ve birakiyor. Agzina aliyor yemegi kafadan her lokmayi 15 dk tutuyor. Dudaklarinida buzuyor bir yemek yemek 2 saat suruyor ki o zamana kadar ancak yarisina geliyoruz ve ben pes ediyorum. Bir de nereye kadar boyle devam edecek bilmiyorum ama umarim cok surmez cunku sinirlerim cok yipraniyor. Yapmadigim saklabanlik kalmadi. Cizgi film aciyorum artik kanmiyor, aliyorum parka goturuyorum gene yutmuyor. Salincakta sallayarak yedirmeye calisiyorum, envai cesit hayvanin pesinden kosarak yedirmeye calisiyorum yok yok yok agzinda tutuyor ve yutmuyor lokmalari. Koca parkta elinde yemek kavanozu ile dolasan tek anne benim zaten! Ben 11 aylik bir bebegi artik kandiramiyorum ne yapsam yemiyor ve bana gozlerini dikip sen beni salakmi zannediyorsun dermis gibi bakiyor. Bugun saglik gorevlisine gidip sordum ne yapmam gerektigini, yemiyorsa birak dedi. Tabiii soylemesi kolay bu cocuk nasil vitamin alicak, kalsiyum alicak. Lutfen bu durum cok uzun surmesin. Allahim listahsiz bir kizim olmasin ve onune ne koyarsam yesin, buyusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder