9 Ağustos 2011 Salı

Kizima Mektuplar-2

Canim melegim,

Su anda 11 ay 15  gunluksun. Gunler su gibi akip geciyor ama sen son gunlerde gene canima okumaya basladin. Tam adam gibi 5 ogun yemek yemeye baslamana sevinirken, saltanatim 2 hafta surdu ve hevesim kursagimda kaldi. Ozellikle bu hafta cok huysuzsun. Zannedersem azi disinin biri sismis, adam akillida bakamiyorum basiyorsun yaygarayi. Yemek yemegi reddediyorsun ve bu beni cok uzuyor. Umarim cok uzun surmez bu donem ve biran once atlatiriz. Onun harici seninle gunluk rutinimiz devam ediyor. Havalarin guzel oldugu gunlerde, ogleden sonralarimizi parkta geciriyoruz. Afacan bir cimcime olucaga benziyorsun. Daha simdiden seni kaydiraktan kaydiriken, elinle kaydiragin bir tarafini tutuyor kendini yuzukoyun donderiyor ve oyle kaymak istiyorsun. Daha sonrada kaydiragin alt kismindan ustune yuruyerek cikmaya calisiyorsun. Ahhh ahh desene tirmanmayi seveceksin. Hala emekliyorsun ve nesnelere tutunup kalkiyorsun. Bu aydaki farkin siralamaya basladin ufak ufak hatta 2 sn ellerinle tutunmadan ayaklarin ustunde durabiliyorsun. Hecelemelerin hala ayni, babababa, dadadadada gibi sesler cikariyor bir de ayriyetten kendi dilince oyuncaklarinla konusuyorsun. Arada anne dedigini duyar gibi oluyorum. Del del gibi birseylerde diyorsun bazen. El hareketlerin cok yok, gule gule yada gel gel hareketlerini arada yapiyorsun ama surekli goremiyorum. Beni ve babani isirmak en buyuk zevkin haline geldi. Cok canimizi yakiyorsun sana hayir dedikce daha cok hosuna gidiyor kahkalar atiyorsun. Kollarim curuklerle dolu senin isirmalarindan, kisa kollu birseyler giydigim zaman insanlar ne oldu diye soruyorlar bende kocam dovuyor diyorum:) Isirma huyunu benden mi aldin diye de supheleniyorum cunku bende seni isirarak severdim ama canini yakmadan tabiki! Simdi isirmamaya dikkat ediyorum. Cok numaracisin ozellikle yemek saatlerinde. Sana yemek yedirmek benim icin isgence halini aldi. Dakikalarca agzinda tutuyor yememek icin diretiyorsun hayir derdin ne anlamiyorum! Zor bir bebeksin Lara'cim. Yemek yemen zor, oyalanman zor, uyuman zor her sekilde ugrastiriyorsun beni. Ama cokkkkkkkkkkk tatlisin. Gunduz uykularin cok kisa eger seni ayagimda tutarsam ancak 1.5-2 saat uyuyorsun yoksa yarim saatte kalkiyorsun. bende laptopumu ve kahvemi aliyor ve seni ayagimda tutuyorum. Gece uykularin ise hala boluk porcuk. Hala gecede 5-6 hatta bazen daha fazla kalkiyorsun. Bu ayin 21 inde Turkiye ye tatile gidicez. 2 hafta Fethiye de tatil koyunde kalicaz. Cok merak ediyorum neler yapacagini. Suyu cok seviyorusun seni denize soktugumuzda nasil tepki vereceksin acaba. Simdilik bu kadar.

Seni cok seven annen,

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Haktan ve Gurcan icin;
    annevebebisi@gmail.com adresine mail atabailir misiniz? Oradan haberleselim..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Simdi farkettim ki siz de Londra'dasiniz.. Istediginiz zaman haberlesebiliriz.. Sevgiler..

    YanıtlaSil