13 Ocak 2013 Pazar

Kresi sevmeye basladik

Canim Kizim artik krese alismaya basladi. Aradan 3 ay gectikten sonra sabahlari bana sarilip, aglama seanslarimiz son buldu. Aksamlari dondugumuzde numardan hala aglyoruz ama;) Alismasinin en buyuk nedeni ingilizce anlamaya baslamasi ile alakali. Onceden neler konusuldugu, kendisine soylenenler hakkinda bilgisi yoktu. Hatta en onemlisi kendi isteklerini soyleyemiyordu. ama gelin gorun ki benim kucuk cadi simdi bana inglizce kelimeler soylemeye basladi. Iste kelimelerimiz:)

yes
no
mummy
daddy
sit
cup of tea
eat
nice
teddy bear
hat
water
shop
mummy is coming
go
bubble

Kendince ingilizce kres sarkilari mirildaniyor ve ingilizce sayiyor 10 a kadar. Simdilik bunlari hatirliyorum. Yakinda ben de kendisi sayesinde kelime daarcigimi gelistirmeye baslayacagim gibi gozukuyor:) Allahim sana guzel yazgilar yazgin, gul yuzlu kizim benim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder