13 Ocak 2013 Pazar

Zaman su gibi akiyor. Minik tirtilim buyuyor...

Cok bosladim blogumu coookk ama o kadar yogunum ki gunler haftalar nasil geciyor anlamiyorum. Bir de universiteye geri dondum ve bu kadar yogunlugun uzerine bir yigin proje odevlerini de ekledim. Lara'm buyuyor ve ben de bu gurbet yerde kizim buyuyunce ne is yapacagimi dusunurken onun tatil zamanlarini birlikte gecirmek ve gelisimine her turlu katkida bulunabilmek icin ilkokul ogretmeni olmaya karar verdim. Ben Turizm isletme mezunuyum ve egitim fakultesine basvuruda bulunup yatay gecis yaptim. Bir yil sikistirilmis program ve ustune 1 sene uygulamali egitim yada master yaparak ilkokul yada kres ogretmeni olabilecegim. Bir de bu arada haftanin bir gunu bir ilkokulda gonullu caliisyorum. Tabi bu surec esnasinda Lara krese basladi ama aradan 2 ay gecmesine ragmen hala alisamadi. Birakirken boynuma sarilip beni hic birakmak istemiyor ve bu icimi cok acitiyor her seferinde sanki yanlis birsey yapiyormusum duygusuna kapiliyorum. Ama hersey bizim icin guzel kizim, hersey bizler icin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder