22 Kasım 2010 Pazartesi

Esimle cmts kavga esnasinda, butun gun evdeyim Lara'yla ve aksam eve geldiginde seninle sohbet etmek istiyorum. evde kafayi yicem, Lara'yla ugras, yemek, utu, temizlik. kendime 5 dk zaman ayiramadigim oluyor. Bana ne dedi peki "yapma, senden yemek yada utu isteyenmi oldu" Bende " cunku istemene firsat vermedim, calistigimda bile bunlari duzenli yaptim, onune 3 cesit yemek bile geliyordu" dedim. Simdi bu nankorluk karsisinda ne yapmaliyim, birkiyim evi bokmu gotursun... Ne kadar yaparsan o kadar tepene biniliyor ben bunu bilir bunu soylerim...

2 yorum:

  1. benim de 7 aylık oğlum var.özellikle de onu uyutmakta zorlandığım bir gün olmuşsa ya da gecem kötü geçtiyse ben de çok asabi oluyorum.eşimi dört gözle bekliyorum ama o da tüm gün dışarda yorulmuş oluyor ve enerjisi sıfırlanmış geliyor eve.
    Bu ilk aylar izole olup hayattan eve kapanmak çok zor geldi bana da.Nacizane önerim şu;bebek gündüz uykusuna yattığı an hemen çayını/kahveni ve TV kumandasını/pc ni alıp oturuyorsun.Evi b.k da götürse,çamaşırlar dağ gibi de yığılsa en az bir yarım saatimi kendime ayırmazsam eşim eve geldiğinde resmen sinir küpüne dönmüş oluyorum.Bu zamanlar geçecek,varsın birkaç ay dışardan yemiş olalım,ev biraz pis olsun diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim, onerilerinizi uygulamaya basladim, artik herseye yetisicem diye kendimi paralamiyorum. Boylesi daha iyiymis:)

    YanıtlaSil