7 Ekim 2011 Cuma

Ilk adim....

Canim kizim su anda 13 aylik. Pitir pitir yurumeye basladi. Hemde 13 aya dondugu gun ilk 5 adimini kendisi atti yani 26 eylul aksami!!! Kayinvalidemlerde oturuyorduk Lara da etrafta siralayarak dolaniyordu. Birden koltuktan ellerini cekti ve oturma odasinin yarisina kadar pitir pitir yurudu. Biz aaaaa yurudu seklinde heyecanlandik kayinvalidem ile. Bu ilkler cok guzel. Simdi evimize geldik ve kizim babasina kavustu. Yalniz babasi ise gidince cok uzuluyor ve sokak kapisinin onune gidip babaaa gel gel gel deyip duruyor. Resmen icim parcalaniyor ama yapacak birsey yok calismadan ve para olmadan da birsey olmuyor!!! Yakin zamanda kafamda bazi projeler var ve calismaya donmek istiyorum. Hem maddi acidan gerekli goruyorum hem de benim kendi iyiligim icin. Kizimida yarim gun krese verme gibi bir dusuncem var. Lara cocuklarla vakit gecirmeyi cok seviyor ve kalabaliktan hoslaniyor tabi ben yaninda olucam. Dibimden ayrilmiyor, evin icinde bile kuyrugumdan ayrilmiyor. Bakalim allahim herseyin guzelini nasip etsin bize. Hersey zamanla rayina oturur diye dusunuyorum.

1 yorum:

  1. Kızlarımız aynı gün doğmuşlar.Ama biz hala yürümüyoruz.15 ayı bulur sanıyorum.Tembeliz azıcık:))

    YanıtlaSil