16 Ekim 2011 Pazar

Pazar keyfi

Degisik birsey yapmadik aslinda. Findik kurdum gece hic uyumadi benide uyutmadi. Normalde geceleri guzel uyuyan bir bebektir. 3-4 defa kalkar ama memeyi alinca hemen uykuya geri doner. Dun gece bayagi bir agladi. Ayagimda salladim ettim ama genede uyumadi sanirim azilar geliyor. Sabah esim devraldi Lara yi ben birazcik daha kestirdim. Ben kalkinca Lara min kahvaltisini yaptirdim sonra sabah uykusuna yatirdim. Esim borekler aldi geldi guzel bir pazar kahvaltisi ettik ardindan hazirlanmaya basladik. Lara uyaninca babamiz bizi mothercare in oyun alanina birakti ve kendisi tras olmak icin berbere gitti. 2 saat sonra gelip bizi aldi once ikea ya daha sonra da tesco ya gittik alisveris yaptik ve evimize geldik. Su andan Lara'm uyuyor ve sevgili kocacim da bize steak, papates crocet, mantarli soganli bir karisim yapiyor. Bugun benim mutfakta tatil gunum;) Bu arada bende internetten uzun zamandir izlemek istedigim king's speech filmini indiriyorum. Herkese iyi pazarlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder