16 Ekim 2011 Pazar

Nesli tukenen kocam!!!

Kocam sulalesindeki son erkek cocuk ve ondan sonra soyunu yani soyadini devam ettirecek kisi yok!!! Hal boyle olunca ve bizim ilk cocugumuzda kiz olunca sevgili kocam 2. cocuk icin mahalle baskisi yontemine basladi. Bak sunlar 2. cocuklarini yapiyor biz de yapalim diye ufaktan ufaktan yanasmalar. YOKKK DUR BAKALIM, benim uykusuz gecelerim hala bitmedi, hala kendimi toparlamis degilim. Gun icinde bin bir parcaya bolunuyorum. Bunda bu ulkede yanliz olmamin da payi buyuk. Kapisini calacagim bir komsum bile yok malesef. Acikcasi ben su an 2. cocuk dusunmuyorum. Onun da kiz olma ihtimali var ayrica. O zaman erkek olana kadar devam edecekmisiz. Su 6. cocuga yeter ismini koyan ailelere donucez desene!!!Benim baska planlarim var. Hatta is hayatina geri donmeyi, kizimi 2 yasina dogru krese baslatmayi dusunuyorum. Sevgili kocama gore hava hos. Kendisi geceleri deliksiz uyuyup Lara gece agladi dedigimde "hadi yaaa" demeyi biliyor. Isine gidiyor yani ortam degisikligi yapiyor. Gece arkadaslari ile disari rahatca cikabiliyor. Yani diyorum ki sevgili kocam sana gore hava hosss, olan bana oluyor. Sana acik bilette verdim git kimden istersen ondan yap erkek cocugunu benden sana su aralar vize cikmaz!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder