25 Ocak 2011 Salı

Azrail'de bir melektir!!!

Bugun Lara ile dolasmaya ciktik ordan Banu'lara gittik, yemege kaldik, keyifli bir aksam gecirdik. Lara biraz huysuzdu. Bunun nedeni bircok sey olabilir, uykusunu alamadi, disi agriyor, gazi var vs vs. Neyse aksam eve donduk bizimki esimin kucaginda viziklanip duruyor, bende hazir esim evdeyken gercekten benim icin artik luks olan tuvalette rahatca vakit gecirmeye calisiyordum ama yok Lara hanimin inadi tuttumu ne yapsan nafile.
Derken esim Lara'ya "kimden aldin bu keci inadini"diye bir cumle kurdu. Bende tuvaletten cikinca kendisine "kimden olucak tabiki senden" dedim.
E. Benmiyim inatci olan, sende de keci inadi var kizinda da.
B. Asil inatci hatta domuz inadi olan sensin, ben melek gibiyimdir bir tek kanatlarim eksik.
E. Evet ya ne melek, Azrail de bir melek...
Gulmekten oldum, ne diyim, haksiz degil...

3 yorum:

  1. nedense kötü benzetmelerde kimse kolay kabullenmiyor söyleneni değil mi:) inat konusunda biz de birbirimize kolayca gireriz:)

    YanıtlaSil
  2. birbirimizle yarıştırıyoruz bişiileri işte :)))

    YanıtlaSil
  3. o zman ne yapmali sevgili hande'nin kocasi (ben kendisini taniyorum o yuzden boyle yazabiliyorum) hande'ye dikkat etmeli ve onu fazla kizdirmamak gerek :)) sevgilerimi gonderiyorum size ...

    YanıtlaSil