24 Ocak 2011 Pazartesi

Lara cildirdi:)))

Bugun ne oldu bilmiyorum ama bizim ufaklik birden bire evde cigliklar atan bir cadiya donustu. Ciglik ama nasil bir ciglik, agzim acik bir yandan da kahkahalar atarak bu ses bu ufacik seyden mi cikiyor diye bakiyorum. Aksam babamiz geldi ve o da inanamadi. Ne oldu birgun icinde bu kiza diyor. Ana kucagina koyuyorum bagiriyor, dolasiyorum bagiriyor, birde suratini burusturup elleri ilede yuzumu yolmaya calisiyor, hele birde saclarimi yakalarsa degmeyin keyfine. Surekli ilgi istiyor yani tabiki bebek bu baska ne isteyecek ama soyle yaninda oturiyim, oyuncaklarini veriyim birlikte guzelce oturalim Lara'da oyuncaklarini agzina alsin, aaaaaaaaoooo diye sesler cikarsin ama yok, bizimki surekli dolasmak istiyor, bende derman kalmiyor hatun duvardaki, masadaki nesnelere bakip odaklaniyor. Surekli benden birsey duymak istiyor, bende cok cenesi dusuk biri degilimdir butun gun Lara ile cene caliyorum artik sacmalamaya bile basladim, ne konusacagimi sasirdim cunku. Birde sarki soyleyip karsisinda gobek atmamdan keyif aliyor, guluyor yaaa karsisinda oynayinca, nasil bir bebek bu anlamadim gitti. Allahim ne hallere dustum resmen sebek ve gocek modundayim. Aslinda kilolarima da iyi geliyor ama bende de derman kalmiyor hergun harpten cikmis gibiyim. Kucuk hanima dogmadan once muzikli ve kendiliginden sallanan ana kucaklarindan almistik, resmen alirken benim bebek olup icinde keyif yapasim gelmisti ama gel gor ki ufaklik suratina bile bakmiyor bu aletin. Maksimum icinde durma suresi 10dk. Lara uyuduktan sonra da zaten 2 saat uyursa sansliyim, yoksa yarim saat 45dk. yemek yiyorum, elime icecegime aliyorum biraz kafami dinliyim diyorum ama bir bakiyorum icerden viyaklama sesleri gelmeye basliyor. Evi desen salmis durumdayim, Lara'nin odasi bir yigin utulenmeyi bekleyen camasirla dolu. Bu arada geceleri saat basi kalktigi icin ve kafamda acaba bu cocuk doymuyormu diye tilkiler dolastigindan, kayinvalidemin aksamlari yatmadan once mama ver lafindan bikkinti geldiginden 2 gun once gidip 4 ay ve ustu bebekler icin pirinc unu mamasi aldim ve aksamlari yedirmeye basladim. Ama cok birsey degismedi, yani anlasilan o ki, bizimki uyaniyor ve uykuya gecmek icin beni emzik niyetine kullaniyor. Gecen kilo kontrolune gotrudugumde saglik gorevlisi Lara'nin 4. aydan itibaren geceleri kalkmadan uyumaya baslamasi gerektigini soyledi. eger kalkarsa meme vermeyin dedi. tabi soylemesi kolay, meme vermeyip ne yapicam, istiyor cocuk, yastigi iki ucundan salliyorum onu da istemiyor, memeyi aldimi, gozler kapaniyor, istiyor ki sabaha kadar boyle yatalim. Bu annelik ne zor ismis. Sunu anladim ki annelik akil isi degil, gonul isi! Haaa bu arada kocam ikinciyi yapalim demeye basladi.  Ya dedim hastamisin, senle ben degilmiydik ayriligin esiginden donen, o kadar sorun yasayan. Bir de zaten sorunlarimizin hepsini halletmiste degiliz, ustunu kapattik gidiyoruz oyle. Adamla munasebetimiz bile yok 2. cocuk derdine dustu. neymis birlikte buyurlermis, sanki kendi bakiyor. Bir tanesi ile bas ettik bitti sira ikinciye geldi. Kizimin bir kardesi olsun tabiki isterim. kardes sevgisini yasasin, payalasmayi ogrensin. Ben abimi cok seviyorum ve her basim sikistiginda ilk aradigim insandir, ne kadar yanimda olmasa da varligi yeter bana yada telefonda bir sesini duymak. Ama 2. bebek icin hazir degilim henuz, hele de bu gurbet elde tek basima iken hic degilim. Herseyin hayirlisi. Simdilik nasip kismet diyelim...

3 yorum:

  1. beni bebeğim çok şükür hiç böyle ağlamıyor ağlıyan çocuk çok zor büyük oğlumda çok ağlıyordu ama sonradan oda çok nazlımlaştı allah yardımcın olsun 2 çocuk için çok erken sen erkeklere bakma onlar sadece ister büyüten her derdini çeken annedir ağladığı zaman yüzüne bile bakmazlar benim çocukların arası 6 yaş çokta güzel oldu

    YanıtlaSil
  2. 2. çocuk büyük bir cesaret istiyor, iyi düşünmek lazım.
    Ama biraz erken yorulmuşsun daha ilerde bir kitabı aynı günde 10 tekrar yapacaksın, hikaye daha bitmeden "bidaa anlatttt" nidaları duyacaksın, zor ve yorucu günler seni bekliyor:))

    YanıtlaSil
  3. @ahsenin dunyasi 2.cocugu zaten su anda istemiyorum. Dedigin gibi erkekler zaten ilgilenmiyor. Biz esimle bu konuda cok sorun yasadik. daha zamani var bencede.

    @Balli Lokmam, Yoruldum cunku uykusuzluk cok yoruyor beni, butun kemiklerim agriyor. Eminim daha baska zorluklarda bekliyor beni ama basa gelen tatli bela cekilir hemde seve seve cekicez:)

    YanıtlaSil