30 Ocak 2011 Pazar

Ilk iki dis gozuktu

Kizimin ilk iki disi gozuktu. Cumartesi gunu gene cok mizmizdi Lara. Zaten kucagimdan inmiyor, herseyi birlikte yapiyoruz, tuvalete bile birlikte gider olduk cunku 2 dk yatagina biraktimmi yada oyuncaklari ile ana kucagina, basliyor aglamaya. Bende hem kiyamadigimdan hemde aglama sesi beni daha cok cileden cikardigindan aliyorum kucagima. Kanguru aldim ki madem kucagimda geziyor hic olmazsa evde islerimi hallediyim, iki elimi rahatca kullaniyim diye ama o da ise yaramadi, Lara'cik onu da sevmedi. Neyse dis konusuna gelince zaten bende uykusuzluk tavan yapmis durumda ama alistim artik geceleri otomatik uyaniyorum. Cuma gecesi Lara ayri bir huzursuzdu. Zaten saat basi kalkiyor ama bu sefer o bir saatlik uyku sirasinda bile kafasini surekli bir saga bir sola ceviriyordu. Tabi o kafasini cevirdikce benim gozler otomatik aciliyor ne oluyor diye. Bu sekilde geceyi sabah ettik. Neyse Lara gene miymiy ne yapsam mutsuz, surati gulmuyor bende ne oluyor diye arastirma icerisindeyim zaten paranoyak oldum normal bir sekilde daralsa felan acaba nesi var moduna geciyorum. Tabi bunda acemi anneligin ve tek basina olup yani yaninda aile buyuklerinden birinin olmamasininda payi var. Dis olayimiz zaten gundemde oldugundan teeting granules veriyordum ama 6. aya kadar dis gormeyi beklemiyordum derken elimi soyle bir dis etlerine surdum bir de ne goriyim bir tanesinin basi cikmis oteki de gozukuyor yuzeye cikti cikicak. Ayy nasil mutlu oldum anlatamam, hemen kucakladim kizimi birlikte disimiz cikti diye dans etmeye basladik. Bu sirada babamizda evdeydi o da hemen geldi yanimiza "hani nerde nerde" diye. Ahhh kuzum ya soyle bir bakinca ne cabuk gecti su 5ay. Ilk basta gaz sancilarin dedik, o bitti cok sukur. Hemen arkasindan dis agrilari, ilk iki disi gorduk cok sukur. Arastirmalarima gore en zoru ilk iki dis ve azi disleriymis umarim bundan sonrasini da yavrumun cani acimadan ve kolay atlatiriz. Eeeee simdi sirada dis bugdayi var, kizima diz bugdayi gunu yapicam. 2 tavsan disi tam ciksin heralde 1 ay sonra yaparim. Planim hem Londra'da hemde Turkiye'ye gittigimde yapmak.

2 yorum:

  1. Gözünüz aydın.Diş çıkarken Calpel jel ,çok rahatlatıyor...Kaşınmayı ve acı hissini azaltıyor.Nasılda kaşınıyordur orası kim bilir

    YanıtlaSil
  2. Hedik yapicaz Biz minik tirtilaaaa....tebriklerr

    YanıtlaSil