16 Ocak 2011 Pazar

Yatir kaldir, ferber 2.gun

Bugun uyku egitiminde 2. gunumuz. gece nerden baksan 4 kez felan kalkti, Bu aydaki bir bebek icin gene fazla ama ben yarim saatlik aralara yeglerim bunu. sabah 9 gibi uyandik, 12 deki oglen uykusuna memede daldi. 1.5 saat uyudu, sonra disari ciktik, 2. uykusunu bebek arabasinda yapti, saat 17.00 gibi uyandi. Bu uykusuda yaklasik 1 saat felan surdu. Eve geldik, yemekti, Lara ile oynamakti derken saat 20.00 de banyo yaptirdik, 20.30 da odamiza gectik. Ilk odamiza gecip, isiklari kisip, muzigi acinca anladi ne yapicagimizi sanirim. Bir bana bakti bir yataga bakti sonra emzirmeye basladim derken bizimki uyudu. Ben icimden bu aksam deneme yapamicaz sanirim derken tabiki bir taraftan da aglamadan uyudugu icin sevinirken bizimki yarin saat sonra uyandi. yanina gittim, altini kirletmis degistirdim, sonra yatirdim yataga, poposunu pispislamaya basladim, once miz mizlandi sonra bak bende buradayim hadi uyuyalim dedim, bende yataginin kenarindaki tahtaya kafami koyup gozlerimi kapadim, mizildanmayi kesti, gozler dusmeye basladi, sonra pispislamayi kestim oylece yaninda kaldim, bana bakti, gozlerini kapadi, gene acti ve bana bakti, sonra daldi. Allahim oldumu ne. Ayy birsey demek istemiyorum hatta sunu yazarken bile kendimin bile nazari degecek diye odum kopuyor. Umarim bu kadar kisa surede uyku olayini halletmisizdir.

2 yorum:

  1. aman aman oku arkadaşım da nazarın değmesin.. biz anneler bi evlada değdiriyoruz nazarı sanırım.. maşallah

    YanıtlaSil