6 Ocak 2011 Perşembe

Kocamin kafasina 2011 dustu:)

2011'e girdigimizin ertesi gunu kocam bir melege donustu. O okuz adam gitti, yerine halimi hatirimi soran, eve gelince hatta durduk yere gelip beni yanagimdan open, sohbet etmeye calisan bir adam geldi. Acaba gece yarisi santa bizim eve ugradi da eski kocami alip yerine yenisinimi birakti! Birde bana yilbasi hediyesi almis, uzun zamandir istedigim laptopu bana hediye olarak almis. Tabi ben inatci boga yukselenli dengesiz bir terazi kadini olarak, burnum dusse yerden almam tavirlarindayim hala. Bir yandan da kendi kendime bak birseyleri duzeltmeye calisiyor sende inat etme diyorum. Ama iste huyum kurusun ben her zaman sorunu cozmek taraftariyim, benim kocam da aman konusmayalim, kapatalim ustunu gitsin modunda. Neyse uzatmicam, yeni bir yilla beraber, yeniden deneyelim bakalim... Bu arada nisan da Turkiye yolcusuyum, ohhh 1.5 ay tadini cikaricam. Biraz Mersin biraz Ankara'da olucam. eger babam Ankara'ya gelmeyi kabul eder ise ben oradayken, Mersin'e hic ugramicam, zaten Lara ile ilk ucak yolculugum olucak, eminim bir elimde o bir elimde bavullar Cevat Kelle seklinde seyahat edicem. Bizim bey'e ilk soyledigimde 1-1.5 ayligina Turkiye'ye gitmek istedigimi bana donup eger donucekseniz gidin dedi. Onu da burada tek birakmak hic hosuma gitmiyor ama biraz gidip soluklanmakta istiyorum. Zaten 1 sene oldu gitmeyeli, burnumda tutuyor hersey. Tunali hilmi de yurumeyi cok ozledim, o bahar kokusu esliginde, Mersin'in deniz kokusuda burnumda tutuyor. Bu arada esimi Turkiye'ye donmek icin islemeye basladim alttan alttan, su anda sadece dinliyor, pek bir yorum yapmiyor ama bu da birsey, dusunuyor demektir! Hakkimizda hayirlisi olsun diyelim ve bekleyip gorelim.

3 yorum:

  1. Tadını çıkar arkadaşım ya ve bence değerlendir bu durumu..

    YanıtlaSil
  2. canim insanlari degistirmeye ugrasmak zaman kaybindan baska birsey degildir. kendin degismeye calis, egolarini birak. bazen en nefret ettigin birinin bile iyi bir tarafi vardir. iste o kisinin o iyi tarafini gor ve onu sevmeye onu takdir etmeye ordan basla ve memnuniyetini mutlaka ona karsi dile getir. goreceksin yakin bir zamanda nasil degisecek.

    YanıtlaSil