28 Ocak 2011 Cuma

Dunyanin en mutlu annesi (ilk opucuk)

Bugun kendimi dunyanin en mutlu annesi ilan ediyorum. Cunku bugun kizim boynuma sarilip beni opmeye basladi. Abartiyorsun, 5 aylik bebek ne anlar diyebilirsiniz ama ben onu opuyorum ardindan o benim yanagima dudaklarini koyup emer gibi yapiyor. Ben tekrar ayni seyi yapinca, o da tekrarliyor. Acaba banami oyle geliyor yoksa gercekten benim davranislarima karsilik vermeyemi basladi diye ufak bir arastirma yaptim ve hakli oldugumu gordum. Kizim gercekten ben onu opunce karsilik vermeye baslamis:))) Guvendigim ve hep rehber olarak kullandigim kaynakta yazilanlari aynen kopyaliyorum. 

http://www.babycentre.co.uk/baby/development/05mth/
Babies can't express their emotions in the same complex way that adults do. While they do let you know when they're angry, bored, or happy, they can't express love or humour in the first few months, but that's beginning to change. By five months your baby shows a strong attachment to you by raising her arms when she wants to be picked up and crying when you leave the room. She may also give you hugs and kisses. And she's beginning to get the joke -- she'll laugh at funny expressions or positions and try to make you laugh, too. 

Ay allahim ne buyuksun, ne guzel bir duygu bu boyle. 5 ay once daha karnimdaydin, sonra dogdun aradan 5 ay gecti, dun sanki hic buyumucek gibi gelen kizim bugun cok farkli gozukmeye basladi, artik anladim ki davranislarimi kopyalamaya basliyor ve daha iyi algiliyor. bugun gercekten dunyanin en mutlu annesiyim ve insallah butun hayatim boyuncada boyle olurum. Seni cok seviyorum kucuk kurabiyem...
 













2 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir duygu değil mi ? Analatılamaz bence yaşanır...İnşallah tamamen öptüğü günleride göreceksiniz.O zaman dünyalar sizin olacak...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Muthis bir duygu, insallah o gunleride gorucem:))

    YanıtlaSil