20 Aralık 2010 Pazartesi

Bitmiyor bu gazli geceler...

Yavrukus'um bu hafta 4 aylik oluyor ama gaz sorunumuz hala bitmedi. Dogduktan 2 hafta sonra basladi bu sancilar, dogal yontemlerden anason,papatya,rezene kaynatip ictim kizimada 2-3 cay kasigi verdim ama ise yaramadi. En son zinco diye bir bitkisel ilac getirttim Turkiye'den arkadasimin tavsiyesi ile ve o bize ve yavrucuga biraz nefes aldirdi. Ama genede aksamlari bazen sancilandigi oluyor. 3. aydan sonra gecer diyorlardi ama hala gecmedi. Korkum 6. aya kadar surmesi. Dun aksamda bu sancili gecelerden biriydi, yavrum bir yandan agliyor, gozlerinden inciler dokuluyor, bir yandan bana bakip minicik elleri ile yakami cekistiyor. Resmen "anne kurtar beni" diyor. Bu nasil birseydir allahim, su minnacik sey dogar dogmaz niye boyle sancilar cekmek zorunda kaliyor. Karnina masaj yapiyorum, sicak su torbasi kokuyorum, sanki bu yasta adet sancisi cekiyor. Uyuyor sonra kivranarak yeniden uyaniyor. Genede allah sifasiz dert vermesin diyelim... en kisa surede atlatmayi diliyorum ve bebisimin rahat etmesini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder