31 Aralık 2010 Cuma

Gule Gule 2010, Hosluklarla Gelesin 2011

Eyyy 2011!..Zaten sormadan kafana göre geliorsun, efendi gibi gel, efendi gibi git,istikrarlı ol,akıllı ol,sağlam ol,bir verip iki alma,insanın canını sıkma,çileden çıkartma..Şunun şurasında 365 gün ömrün var,tüm güzelliklerini ver ve adabınla çirkinleşmeden git.."Ne milenyumlar gördüm ama bunun gibisini görmedim, süperdi".. dedirt..Yapabilirsin sende o potansiyeli görüyorum ben.. Sen 2011'sin göster farkını ! :)))

 
2010 yili benim hayatimdaki donem noktasi olan yillardan birisidir. Bu sene hayatimda cok sey degisti. Muhtesem olaylarda oldu, kotu tecrubelerde. Melegim bu sene geldi bize, kendi evimizi aldik, ogrenci olarak geldigim daha sonra calisma hayatina atilip calisma vizesi ile kaldigim Ingiltere'de Ingiliz pasaportu almaya hak kazandik. Bu vatandaslik ve pasaport isi en cok kizimin egitimine yarayacagi icin cok seviniyorum. Benim hamileligim doneminde esim kendi isini kurdu ama kotu ortakliktan dolayi isler yolunda gitmedi. Allahtan hemen arkasindan iyi bir firmada mudur olarak ise basladi, dogumumdan 1 ay once! Universite egitimimi agir gecen hamileligim yuzunden birakmak zorunda kaldim. Simdi kafami taslara vuruyorum keske isi biraksaydim da okula devam etseydim diye. Abimle babam gene kustuler. 2010 beni sadece anne degil ayni zamanda hala da yapti. Dila bebek dunyaya geldi. 5 yillik evliligim boyunca, telefonda sadece esimle konusan ve bana sadece selam soyleyen kayinvalidem, Lara'nin dogumundan sonra beni her hafta aramaya basladi. Annemin rahatsizligi artti. Anneanneme, teyzeme, kuzenlerime, anneme olan tavirlarindan dolayi cephe aldim ve gorusmeme karari aldim. Yeni arkadasliklar ve hayal kiriklari yasadim. Babamin esi bu sene evime geldi ( kendisinden nefret ettigim icin, bu zamana kadar ne guzel sadece babam geliyordu.) Esimle dogum sonrasi evliligimizde ciddi sorunlar yasadim. Charlie (esimin kopegi) vefat etti. 2010 da Turkiye'ye tatile gidemedim.

 

 
Sevgili 2011;
Yeni bir yil, yeni umutlar ve beklentiler demek. Umarim bu sene bize cooookkk comert davranirsin!!!
Senden;
         
  • Bize, ailemize, tum sevdiklerimize, saglik, mutluluk ve huzur getirmesini
  • Kizimin gelisimin saglikli olmasini, gaz sancilarindan biran once kurtulmasini ve tekrarlamamasini, Az hastalanmasini ama bunun yaninda bagisiklik sisteminin cok guclu olmasini. Mutlu bir bebek olmasini.
  • Bol kazanc, gorduklerimizden ve yasadiklarimizdan geri kalmamayi
  • Esimin yeniden guzel bir firsat yakalayip kendi isini kurmasini ve cok basarili olmasini
  • Esimin sedef hastaliginin tamamen gecmesini
  • Annemin eski sagligina cabucak kavusmasini, hatta benim yanima gelip kalmayi kabul etmesini
  • Esimin istedigi arabayi almasini . (bununda 4 kapili olmasini)
  • Abimin islerinin biran once yoluna girmesini,
  • Turkiye'ye donmek icin bir isik gormeyi.
  • Turkiye'deki ozel okul fiyatlarinin bir anda yariya dusmesini.
  • Kizimdan ayrilmadan evden yapabilecegim iyi bir is bulmayi.
  • Abimle babamin bir daha kusmemek uzere barismalarini 
         ISTIYORUM ISTIYORUM ISTIYORUMMMMMMM....

Ayriyetten, 2011 de yapmam gerekenlere gelince;
         
  • Kizima iyi bir bakici yada bir kres bulmali ve egitimimi tamamlamaliyim.
  • City universitesindeki sertifika programlarindan birini mutlaka tamamlamaliyim.
  • Ingiliz ehliyetimi alip, aktif sekilde araba kullanmaya baslamaliyim.
  • Sinirlerime hakim olmayi ogrenmeliyim.
  • Herkesi kendim gibi gormekten vazgecmeliyim.
  • Kendimi her zaman arka plana atmayi birakmali hatta yeri geldiginde once kendimi dusunmeyi ogrenmeliyim.
  • 2 aya kadar yani Turkiye'ye tatile gitmeden dogum oncesi kilomum 3 kilo altina inmeliyim.
  • Internette biraz daha az zaman gecirip, okunulmayi beklenen kitaplarimi bitirmeliyim.
  • Esimle arami duzeltmeye calismaliyim.
  • Daha kolay HAYIR demeyi ogrenmeliyim.
  • Turkieye'deki SSK primlerimi odemeye baslamaliyim.
  • Hatta kendimize ozel sigorta arastirmaliyim.
  • Duzenli plates yapmaliyim
Simdilik aklima gelenler bunlar ama insanoglunun istegi bitmez. Sanirim bu liste uzerinde gunlerce ekleme yapabilirim. Kisaca guzel bir yil olmani diliyorum 2011. Herseyi gonlumuzce ver.

1 yorum:

  1. İyi seneler.. dilerim 2011 2010'un kötü izlerini siler süpürür.. sevgiler.

    YanıtlaSil