2 Aralık 2010 Perşembe

KAFAM COK KARISIK

Kafam o kadar karisikki, esimle tam bir kisirdongudeyiz artik. kari koca iliskimiz bitti, birbirimizle konusacak paylasicak hicbirseyimiz kalmamis gibi, artik o kadar yoruldumki onunla oturup sohbet etmek bile istemiyorum. Gerci hep bunu tek tarafli istedigim icin ve artik olmadigi icin bende pes ettim. Agzimi acip birsey soylemek gelmiyor icimden. Hatta kapi acilipta o eve girince sinir katsayilarim artiyor. Nedenmi cunku koca bir bosluk geliyor benim icin eve, varligi ve yoklugu bir olan sadece bir goruntu olan bir insan. Ne yazik... halbuki severek evlendik birbirimizi, isteyerek cocuk yaptik ve geldigimiz noktaya bak. Ben iliskimin gelecegine baktigimda dipsiz bir kor kuyuya bakiyor gibiyim, hic isik yok. aci cok aci... ve bu iliskinin ortasinda bir fidan yetisiyor, sadece kizim icin uzuluyorum...

2 yorum:

  1. Naçizane fikrimi söyleyeyim istedim: ilk bebekte özellikle 6 ay-1 seneye kadar bozulma oluyor eşler arasında çoğunlukla belki de daima. ona sorsanız o da sizden memnun değildir belki.. sanırım yaradılışla ilgili birşey anne çocuğuna versin diye kendini, biraz da zamanın şartlarından uzaklaşma oluyor... bir de bu dönemlerde kadın da olmadık şeylere gıcık olabiliyor, aradan 1 sene geçince geriye dönüp baktığınızda amanın nelere de takmışım diyebiliyorsuuz.. yapabilirseniz olumlu şeyler düşünün ve babayı da çocukla yakınlaştırın.. onlar da dışlanmış ve ilgisiz hisedebiliyorlr.. çok bildik şey: kesinlikle evdeki büyük çocuk onlar da.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim, sanirim bu da gecicek oyle yada boyle, en az hasarla atlatmayi diliyorum...

    YanıtlaSil