12 Aralık 2010 Pazar

Lara'nin odasi

Lara'nin odasini dekore ediyorum. Dogumdan once oylesine bir yatak ve 7 yildir bizimle ordan oraya suruklenen bir dolap vardi onlari odasina koymustum. Artik kendi evimize tasindigimiza gore gercekten sirin bir kiz odasi yapmak istiyorum. Cumartesi Ikea ya gittik pembeli beyazli bir dolap begendik. Yatak olayina gelince, ben kizimin yatagini internetten 2. el cok ucuz bir fiyata almistim, Mothercare in dolabi original fiyati £140 ben £40  odemistim. Ben bazi esyalara ozellikle cocuk esyalarina anlamsiz paralar verilmesine karsiyim zaten 1-2 sene kullaniliyor sonra gelsin yenisi. Bundan dolayi internetten http://www.gumtree.com/london adresinden 2. el almayi tercih ediyourm. ne demisler cocugun yedigi helal giydigi haramdir!!! Haftalardir takip ediyorum bir beyaz yatak dusmedi. sabirliyim bekliyorum:) Perdelerini Turkiye'den almaya karar verdim. Lara'nin pasaport islemleri hallolur olmaz 1 ayligina Turkiye'ye gitmeye karar verdim. Yavas yavas sirinlestiricem odasini...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder