5 Şubat 2011 Cumartesi

Ayaklar agiza

Su anda kizimla salonda oturuyoruz. Cok akillandi cokkk, artik kendi kendine oturuyor, kendi kendine oynuyor, hic vizildamiyor, kucak ise hiccc istemiyor dersemmmm sakin INANMAYIN!!! Ama su anda ana kucaginda oturmus Cbeebies de cizgi film izliyor. Gecen gun bir blog arkadasim cocuklara 3 yasina kadar tv izletmenin zararli oldugunu hatta Fransa'da yasaklandigina dair bir makale yayinlamisti. Denilene gore tv izlemek cocullarin 5 duyularinin algilanmasini engelliyormus ve zeka geriligine yol aciyormus. Eminim arastirmacilarin bir bildigi vardir bunu soylerken ama ben zaman zaman Lara'ya tv izletiyorum. Cunku nefes almaya ihtiyacim oluyor.  Zaten izleme suresi en fazla yarim saat o da sansliysam! En kotu benim kadar gerizekali olur diye dusunuyorum:) Bu arada Lara ayaklarini agzina goturmeye basladi. evde kaloriferi yaktim, pijama altini ve coraplarini cikardim, ana kucaginda oturmus bir taraftan ayak parmaklarini agzina aliyor diger taraftan cizgi film izleyip, karakterlere garip garip sesler cikariyor. Cok tatli cokkkk. Su anda keyfine diyecek yok, tabiki benimde:)))

1 yorum:

  1. http://pembemissbone.blogspot.com/2011/02/izledigim-tum-bloglar-mimlendiniz.html#comments
    Mimlendiniz.:)

    YanıtlaSil