16 Şubat 2011 Çarşamba

Dis serisi,Uykusuz her gece

Offf... cok fena. 3 gundur uyku uyumuyor, uyumuyorum. Yavrum yorgunluktan oluyor, daliyor sonra sicrayarak ve aglayarak geri uyaniyor. Ilkini atlatali cok uzun zaman olmadi ama sanki aradan 1 sene gecmis gibi hayal meyal hatirliyorum ne yasadigimizi. Not tutmadim cunku!!! Ilk disimiizin sancilari aralik sonunda baslamisti. Hatta yilbasi aksami Lara nin aglamalarindan dolayi hastaneye tasinmis, yilbasina danismada girmis ve gecenin ilerleyen saatlerinde sikintisinin dis oldugunu ogrenmistik. (ben kolik saniyordum). Ilk 4 gun felan gene cok huysuzdu ama simdiki gibi degildi. en iyi hatirladigim sey bu kadar fazla calpol vermedim. Simdi her 6 saatte bir veriyorum ancak o da birazcik sakinlestiyor ve uyutuyor. Daha cok teeting granules le atlatmistik ilk agrilarimizi. Hatta ilkinde emmede de bu kadar sorun yasamadik. Yasadik ama simdi hic istemiyor ya da memeyi alir almaz basliyor aglamaya. Hangi disin geldigini tam kesitiremiyorum ama siralamaya gore iki on dis ama bazi bebekler alttan 4 tanede cikarabiliyorlarmis ilk basta. Ama memeyi bu kadar reddetmesinden ustlerin geldigini dusunuyorum, emme isleminde daha cok agri yaptigini tahmin ediyorum. Bakalim 3 hafta sonra patlar sanirim. Bir de daha 2 tane cikardi yani dislerin yuzeye ciktigini goreli 2 hafta felan oldu olmadi hemen digeri geliyor. Esim de eve erken gelmeye caliyor, cunku Lara'yi tasiyacak gucum yok. Surekli kucak istiyor. Zaten kucakci bir bebekti ama simdi altini degistirmek icin bile yatirdigimda basiyor yaygarayi. Bir de yavrum kollarini acmayi ogrendi, kucagima atiliyor beni birakma diye. Offf offf... iskence yemin ediyorum. Bu yorgunlugun ve halsizligin ustune bir de regli oldum, kan sekerim daha beter dusuyor. Anlasilan bu cocuk olayinda oturup soluklanmak yok. Gelin hepiniz birden gelin, korkmuyorum artik!!!

4 yorum:

  1. allah yardımcınız olsun çok sancılı bir dönem ve üzülerek söylüyorum bunlar iyi günleriniz azı dişleri çıkarken daha fena ateşli oluyor ve sürekl bir mııldanma uykusuzluk hat safhada.dr.dan diş jeli isteyin azda olsa emme sırasında sürerseniz acısı hafifler ve emer....

    YanıtlaSil
  2. Üzülme arkadaşım geçecek bunlar da evet çok zor biliyorum hatta benim ikisi de aynı anda diş patlatmaya başlamışlardı resmen hayalet gibi geziyordum kızları yalnız büyütüyorum ben çok zorlanmıştım o ara.
    Allah kolaylık versin diş jelleri pek işe yaramıyorlar ama bir dene istersen belki biraz rahatlatır.Yemek konusuna gelince dişlerden sonra iştahı açılır korkma şimdi onun için de kolay değil zorlanıyordur kuzucuk.
    Allah yardımcın olsun canım benim.

    YanıtlaSil
  3. @cocukca yasamak; tesekkur ederim, caljel kullaniyorum ama gercekten bir ise yaramiyor, zaten surunce hemen dili ile yok ediyor.

    @ikiz annesi; cok tesekkur ederim arkadasim. Valla ben bir tane ile kafayi yemek uzereyim, allah asil size kolaylik versin iki tane ile ne yapiyorsunuz. Oyle boyle buyuyecekler iste...

    YanıtlaSil
  4. geçecek be güzelim geçecek bu günler inan...sabır...bi yerde zeytinyağı sürmek iyi geliyomuş diye duymuşdum.zararı da olmaz hem bi dene istersen....

    YanıtlaSil