6 Şubat 2011 Pazar

Onemli Duyuru!!!

Bugun, Lara'nin dolap kapagini degistirmek icin Ikea'a gittik. Esimle zaten surekli didisme halindeyiz. Ikimizin de birbirimizi bir kasik suda bogmak istedigi gozlerimizden anlasiliyor. Bu arada alinmasi gereken baska seyler de vardi. Bir yandan alinacaklari aliyorum, bir yandan Lara vizildaniyor, bir yandan esim olacak kisi kotu gozlerle hadi cabuk ol gidelim dercesine bana bakiyordu. Butun bu negatif enerji cemberinde akil sagligimi korumaya calisirken, esimin kizimle konusmasina sahit oldum. Aynen soyle diyordu; "Bu annen olucak kisinin kullanma suresi doldu kizim, aksam seninle annenin umugunu sikip, kafasini koparalim, sen de rahat edersin ben de." Aynen bunlari dedi!!! Burdan duyuruyorum, eger bana birsey olursa sorumlusu esimdir!!! :))))

10 yorum:

  1. Bu eşler kendini ne sanıyor bilmiyorum ama ben bu akşam aynını eşime yapmak istiyorum.Yağız ı uyutup yatakodasının kapısını kilitleyeceğim en azından sabaha kadar sakinleşirim...
    Bende bugün ikea ya gittim.Hem gitmek için koşuyorlar hemde kalabalığı görünce hadi gidelim hadi çıaklım.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.Bence sende kilitle kapını, kendini güvene al ...

    YanıtlaSil
  2. Ay İkea eşlern boşanmasına neden olacak gde gide.. aynı durumlar bizde de var.. hep somurtuk ayrılıyorz ordan en iyi ihtimalle tabi..

    İnşallah siz toparlarsınız diyeyim..

    YanıtlaSil
  3. şaka di mi? yani hem komik hem ironik! :)))

    YanıtlaSil
  4. Ayyy gercekten ilginc yaradilislar. Bir de bize anlasilmasi zor derler. Valla yatak altina haydar niyetine kalin bir sopa koymayi dusunuyorum, gelecegi varsa gorecegi de var:)))

    YanıtlaSil
  5. kucuktirtilim ben bi de testere olayi hatirliyorum :))
    benim ki, benimle kendi ihtiyaci olan biseyi bile almaya gelmez. Zaten neyin nerde oldugunu bilmez. Eskiden alisverise israr kiyamet giderdik. Sonunda olan bana olurdu, benim sinirlerim bozulurdu. Simdi ogrendim huyunu, teklif bile etmiyorum. Bu deveyi de boyle guduyorum diyorum iste..Sizin atismalariniz tatli atisma..Sen de O;na karsi ataga gec. Circir hapi al cok kizdirirsa yemegine kativerirsin.. :))

    YanıtlaSil
  6. İlginçler gerçekten, bence onları götürmeyin yanınızda otursun evde çocuğa baksınlar gelip sinir sahibi olmaktansa gelmesinler daha iyi:))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili blogcu arkadaslarim, herseyi zehir ediyorlar, biz niye evlendik anlamiyorum:)))

    YanıtlaSil
  8. @Balli lokmam; evde cocuga bakmasi icin biraksam o da ayri bir dert. Kizim gulerken, hicbir derdi yokken normaller. Ne zaman huysuzlanmaya baslasa, bizimkide stress oluyor!!! Cocugada yazik babasiyla birakamiyorum!

    @Banu; Evet canim circir hapi iyi bir fikir ama bir yandan da degil gibi. Bizimki kendini tuvalete kapatmayi seviyor, huzur buluyormus orada. Yani ekmegine bal surmus gibide olabilirim!!!

    @Tibet'in annesi; Malesef hepsi dogru, artik gulup geciyorum zaten, oynatmaya az kaldi modundayim:)

    @deli anne;Istiyorlar ki hemen alip cikalim, hic dusunmeyeli, kafamizda birseyleri tasarlamiyalim.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Anneler
    Hepinize ayri ayri tesekkur etmek istiyorum bu guzel dusunceleriniz icin. Ben icinizden birinin kocasiyim ve dehsetle sizi izliyorum. Acikcsasi beni korkutuyorsunuz. Hele hele circir hapi!!!! Bu nedir ya bir dusaman miyiz aslinda insan dusmamina bile yapmaz boyle seyleri. Biliyorum uzerinizdeki yuk cok agir ama bir yandanda bir o kadar kutsal. Bizde istemezmiyiz cocugumuzu sizin kadar tanimayi neye nasil tepki verdigini, bir seyleri yeni kesfettiginde onun yaninda olmayi, butun yeni davranislarini o onda gormeyi. Ama malesef bunun imkani yok cok sanslisiniz siz butun gun iste debenelirken ikinizi dusunup o karanlik gune getirdiginiz aydinlik ve kosakosa eve gidip bir kac saatligine bebegimize ve size kavusacagimizin dusuncesiyle o ani iple cekmep nedemektir bilirmisiniz. Bu doganin kanunu bence biz calisip ailemizin devamliligini saglerken ( istisnalar kaideyi bozmaz) sizde ailemize yeni katilanlara bakmak gibi zorunluluklarimiz var. Ama bu biz calisiyoruz sizde cocuga bakacaksiniz demek degildir birliktelik kavrami iste burda cok onemlidir. elimizden geldigi kadar zevkle yardimlasmaktir. Bizim kurdugumuz komplo teorileri sadece sizin o an sakalari ne kadar kaldirabildiginizi veya herhangi bir durum karsisinda ne gibi tepkiler verebileceginizi olcmek icindir. Biraz komplex olmanin getirdiklerini goz onune alirsak gun icerisinde bunu yapmak zorundayiz. Umarim kendimi size karsi duzgun ifade edebilmisimdir. Aksi takdirde sizleri karsima almak istemem bu benim icin pek hayirli olacagini dusunmuyorum.
    Saygilarimla
    Takipci Koca

    YanıtlaSil
  10. @Bir koca, Senin gozunu korkutmusuz anlasilan. Circir hapini da denemedim korkma ama genede belli olmaz kadinlarin isi. Sizinde isiniz zor kabul ediyorum ve sizi anliyorum ama siz erkeklerin ozellikle evlendikten sonra eslerine yani bir zamanlar sevgili olduklari eslerine yeterince anlayis ve ilgi gostermediklerini dusunuyorum. Bir zamanlar hosca vakit gecirdiginiz hayat arkadasiniz gidiyor yerine SIKICI, sadece ise gidip gelen, evde konusmaktan aciz, hicbir romantikligi, cekiciligi kalmayan adamlar geliyor.(istisnalar kaydeyi bozmaz). Sanki evlenince hele bir de cocuk yapinca hayat arkadasiniz cantada keklik gibi geliyor sanirim, sanki yaninizdan hic gitmez, sizi birakamaz gibi geliyor sanirsam ama cok buyuk bir yanilgi!!! Sanirim uzun suren evliliklerde bir sure sonra bu gibi nedenlerden catirdiyorlar ve ayriliklar oluyor. Cunku ciftler birbirlerine eskisi gibi ozen gostermemeye, birbirlerini anlamamaya, ilgilenmemeye basliyorlar!!! Ne diyim biz de burda toplanmis icimizi dokuyoruz, Bizi takip etmeye devam edin;)

    YanıtlaSil