25 Şubat 2011 Cuma

kati gidaya gecis

Evetttt, artik yemek yemeye basladik. Guzel kizim hayatinin bu onemli noktasinda, dunyadaki tadlari tadmaya basladigi bu andaki anilarimizi ve tecrubelerimizi dile dokmek isterim. Oncelikle benim guzel ve cadi kizim yemek yemege basladigimiz bu gunlerde en cabuk kavradigi sey, ne yapip yemek yemeyebilirim oldu. Evet kizim yemek tadmaya basladigimin 2. gunu cok guzel dudaklarini kitlemeyi, ogurmeyi, diliyle yemekleri itmeyi, hatta cok guzel yemek puskurtmeyi  cozdu:)
Denediklerimiz;
ilk olarak elma puresi, sevmedi. Icine pekmez koydum yine yemedi. Sonra ogurmeye basladi acaba tanelimi geliyor dedim ve pureyi suzgecten gecirip daha sulu bir hale getirdim ama yok gene fayda etmedi SEVMEDI!!!
Armut suyu, SEVMEDI
Patates puresi, SEVMEDI
havuc,patates,irmik cormasi, SEVMEDI
Cow&Gate pirinc unu NEFRET ETTI HATTA KUSTU!!!!
Hipp pirinc unu, SEVMEDI AMA EN AZINDAN KUSMADI!!!
Yumurta sarisi, SEVDI :)
Muz, SEVMEDI. yogurtla karistirdim uyanik kizim gene yemedi.
Yogurt, BAYILDIIIIII RESMEN COK SEVIYOR. KESKE AGZINI HEP BOYLE ACSA:)
Havuc, brokoli,kabak,pirinc corbasi, SEVDI :)
Yumurta sarisi ve evde yapilmis lor peyniri, SEVDI :)
Ispanak,havuc,patates corbasi, HEM SEVDI HEM SEVMEDI:( :)

Bu arada bugun Lara'nin kilosunu tarttirmaya goturdum ve sok oldum. Koskoca 3 hafta boyunca sadee 50 gr almis dusunebiliyormusunuz ve ben kafayi yicemmmm. Artik sutum yetmiyor sanirim diye dusunmeye basladim ama hic ac gibi bir hali yok. Verdiklerimi yemiyor ya da zar zor yiyor. Saglik gorevlisi telas yapmamami, bebegimin saglikli ve aktif gozuktugunu soyledi ama elimde degil iste sonucta aldigi kiloda cok komik bir rakam sanki sutum hic yaramiyor artik:( Neyse deneme yanilma yontemiyle bir sistem oturtucaz. Oyle ya da boyle olucakkkk. Olumlu dusunelim olumlu olsun. Mesela yarindan itibaren kizima ne verirsem gik demesin ve herseyi silip supurmeye baslasim. Sevgili evren umarim mesajimi aldin ve bana olumlu bir sekilde yansiticaksin.Bekliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder