13 Şubat 2011 Pazar

Haftasonu

Bizim haftasonlarimiz genelde cok yogun olur. esim cumartesileri yarim gun calisir ve eve gelince de kendimizi sokaga atariz. Her ne kadar ben alisveris yaparken bunalsa, soylense, sinirlense de gene de her haftasonu bana nereye gidicez diye kendisi sorar:) Gezmeyi sever benim kocam zaten anlastigimiz en iyi konu gezmek ve yemektir. Yeni yerler gormek, kesfetmek, yeni lezzetler tadmak. Bu konu da sansli oldugumu dusunuyorum! Zaten baska turlu evlenmezdim ki:)Tabiki kizimin dogumundan sonra gezme anlayisimiz tam anlami ile degisti. Artik geceleri disari cikamiyoruz. Arkadaslarimizla aksam yemek ya da kutlama programlari yapamiyoruz. Pub a gidip iki kadeh sarap icemiyoruz. Sinemaya gidemiyoruz. Ama bunlarin icinde en cok Londra pazarlarini gezmeyi birde arkadaslarimla aksam programlarini ozluyorum. Biz ayda en az 1 kere arkadaslarimizla Londra merkezde muzikli bir yere gidip yemek yiyip, sohbet edip, oynayip kafa dagitirdik. eglenceli bir grubumuz vardi ama iclerin de tek evli olan da bizdik. her ne kadar evli olsakta cocugumuz olmadigi icin ayak uydurmakta sorun yasamiyordur. Hatta bugun arkadasimla telefonda konusurken mart sonu 3 gunlugune Fransa da Alp lere kayaga gideceklerini ogrendim. Resmen icim eridi. Ingiltere'den Fransa'ya gitmek pahali birsey degil, hele birde artik pasaport problemimde olmadigina gore vize sorunumda olmayacakti. Ahhhh ahhhh, neyse dedim seneye bizde geliriz:)

Dedigim gibi kocam her ne kadar bana alisveris yaparken soylense de bu hafta Londra'nin biraz disinda yeni bir alisveris merkezi ogrendim oraya gidelimmi diye bir teklifle geldi. Kalktik gittik, keyifli bir gun gecirdik, Birbirimize begendigimiz seyleri tamam al benden sana sevgililer gunu hediyesi diye aldik:) maksat adet yerini bulsun. Ama bu sene bir fark vardi. Cunku artik bir sevgilimiz daha vardi ve O nada hediye aldik:) Yarin aksam disari cikmamiz daha zor olucagindan Guzel bir cin restaurantinda yemegimizi yedik ve guzel bir haftasonu gecirmenin keyfiyle evimize geldik. Kizimi uyuttum, zaten yorgunluktan hemen bayildi yavrum. Kendimi bilgisayarin basina attim.

Bu arada sanirim benim dogum sonrasi kara bulutlarim yavas yavas beni terketmeye basladilar. Kendimi daha sakin hissetmeye basladim (aman seytan kulagina) Tabiki bu ilk basta esimle aramizdaki iliskiye yansidi. Umarim kara bulutlarim yeniden gelmez. Cunku ben kabul ediyorum ben de esim de dogum sonrasi depresyonu yasadik. Cunku ikimizde birbirimiz olmaktan cikmistik. Umarim geri gelmezler, bizi rahat birakin logusa cinleri cekilin basimizdan, bizim fazlasi ile kanimizi emdiniz. Yallah cinler yallar kiskis cinler kiskis...

2 yorum:

  1. daha da iyi hissedecegine eminim..ben sana demistim..yakinda ben baslarim logusa depresyonu yazilarina gorursun...gerci ben simdiden girdim galiba :))

    YanıtlaSil
  2. Aman uzak dursun logusa cinleri, gelmesinler:)

    YanıtlaSil