13 Şubat 2011 Pazar

Esim sigarayi birakti!

Esim sigarayi birakti, allahim cok mutluyum. Adamin basinin etini yiye yiye yaptirdim dicem ama aslinda kendisi istemese hayatta birakmazdi! Ben de sigara kullanirdim ama ben tam bir sosyal iciciydim yani disari ciktigimda ickinin yaninda ya da sinirli oldugumda yoksa evdeyken yada tek basimayken agzima surmezdim. Zaten hamilelik ve dogum sonrasi hic agzima surmedim. Garip bir mekanizmam var benim sigarayi icerim ama bagimlilik haline gelmez, olmaz ise hayatta aramam yada canim cekmez. Abim de boyledir benim, O da icer icer sonra tak diye hic sorunsuz birakir. Esim birakali simdilik 2 haftadir oldu ama ilk hafta resmen beni cileden cikardi. Asiri huysuz ve sinirliydi ama bu hafta daha sakinledi. Gectigimiz Agustos ayinda bir yandan evde dogum yapmayi beklerken, gazetedeki bir magazin haberi ilgimi cekmisti. Ingiliz sarkici Robbie Williams esine dugun hediyesi olarak sigarayi biraktigini aciklamisti. Bende bu haberi esime okuyarak, bak sen de bana ve kizina boyle bir dogum hediyesi verebilirsin demistim. Tabiki bana ukala bir gulus atmisti. Ama gecte olsa dogum hediyemizi aldigimiz icin ben de kizimda (ilerisi icin) mutluyuz. Umarim bir daha hic baslamaz. Ayni zamanda spora da basladi, benim esim lise yillarinda milli hentbol takimindaymis universiteyi kazaninca birakmis. Ondan dolayi spor yapmayi firsat buldukca hep sever. Hem sigarayi birakmasina yardimci oluyor, hem kendisini daha iyi hissettigini soyluyor, hemde yorucu is temposundan sonra desarj olmasini sagliyor. Boyle surmesi dilegiyle...

4 yorum:

  1. minik tirtilin babasini tebrik ederim darisi bizim basimiza..

    YanıtlaSil
  2. Ah ne güzel bir haber darısı benim başıma

    YanıtlaSil
  3. @Banu, amin canim insallah. Ikiside omur boyu birakip baslamazlar.

    YanıtlaSil
  4. @Gulay, Umarim sizinki de en kisa surede birakir ve bir daha hic baslamaz.

    YanıtlaSil