23 Şubat 2011 Çarşamba

Kuzum 6 aylik oldu...

Ahhh ahhh Allahim ne mutlu bana, kizim bu hafta 6 aylik oluyor. Zaman ne cabuk geciyor. Daha dun karnimdaydi, kucucuktu, tekmeliyordu , ne zaman dogacak diye gun sayiyordum. Simdi ise dogdu, beni dunyanin en mutlu annesi yapti. Zaman bile gecti 6 aylik oldu. Bende saka maka 6 aylik anneyim. acemiligi biraz atmis gibiyim, artik daha rahat davranabiliyorum. Ilk baslarda kizimla tek basima disari cikmaya, bir yere gitmeye stres oluyordum artik hergun cok rahat cikabiliyorum. Bu 6 aylik surecten birazcik bahsetmek istiyorum. Lara 41. haftada 3.650gr olarak Londra UCL hastanesinde dogdu. 48 saat sanci cektirdi bana. bunun 24 saati hastanede gecti ve sonunda forceps delivery ile dunyaya geldi. Dogduktan 10 gun sonra gaz sorunu basladi. Allahim ne zorlu gunlerdi., resmen aksam olmasin isterdim. Ozellikle aksam saat 10 civarlari basladi baslicak diye stress olurdum. En kotusu de o kucuk yavruyu kivrarnirken gormek ve birsey yapamamak. 10 gunluk hali ile yakama yapisirdi kurtar beni dermiscesine, kizim aglardi ben aglardim. 2 kez hastaneye tasindik. denemedigim ot kalmadi hicbir sey etki etmedi, resmen yemek yemege bile korkuyordum, birsey olucak diye.  Neyse ki cok sukur gecti. Gaz sancisi bitti dis sancisi basladi. Allah dermansiz dert vermesin diyorum ya, demek ki boyle boyle buyucek ve bende onunla buyuyup olgunlasicam. Allah kizima ve bize nice saglikli ve mutlu yillar nasip etsin.

4 yorum:

  1. amin allah dermansız dert vermesin bunlar hepsi geçeek ve hatırlanmayacak bile. bu arada fotoraf harika çoraplara bayıldım allah yaşını göstersin nice aylara yeni anne :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkuir ederim, Allah hepimizin cocuklarini bizlere bagislasin. Nice yaslarni ve guzel gunlerni gostersin!!!

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel aylar,yaşlar dilerim.Her anları bizim için ayrı bir keyif onlar büyürken.
    Allah hiç bir yavrumuza dermansız dert vermesin inşallah.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Aminnn. Allah hepimizin yavrusunu esirgesin, korusun, nice guzel yaslarini, gunlerini saglikla huzurla gormek nasip etsin...

    YanıtlaSil