12 Şubat 2011 Cumartesi

Hangi Çizgi Film Karakteri Olmak İsterdiniz...

Sevgili blogcu arkadasim Missbone beni mimlemis. Hangi cizgi film karakteri olmak isterdiniz.? Ben kucukken He-man ve She-ra yi cok severdim. Hic kacirmadan izlerdim ve tabiki izlerken de kendimi She-ra olarak hayal ederdim. Bir kiz cocugu olarak prenses kavrami beni cok etkilerdi ama She-ra sadece bir prenses degildi O bir guc prensesi idi. Kotulukler karsisinda kilicini cikarir "golgelerin gucu adinaaa, guc ben de artikkk" diye bagirir ve birden hem sarisin bir bombaya hemde de cok guclu bir kadina donusurdu. Her turlu sorunun ustesinden de rahatlikla gelirdi. Iste bir cizgi film karakteri olmak istersem kesinlikle She-ra olmak isterdim. Ben reenkarnasyon kavramina inanirim. Kimbilir belki bir sonraki yasamimda She-ra olurum;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder